Καλώς ήρθατε

Καλώς ήρθατε

Αναγνώστες

Copyright Apopsinews.blogspot.com. Από το Blogger.
Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Καυστικές τοποθετήσεις του Νικ. Ραφαήλ!!



 «…Εγώ δεν διαβάζω εκθέσεις, ούτε τι θα κάνω θα μου πει καθένας. Είμαι ένα παιδί φτωχό με λάθη, αδυναμίες και ελαττώματα….»



Μετά από απαίτηση πολλών αναγνωστών μας σας παραθέτουμε τις παρεμβάσεις και τις θέσεις του Δημ. Συμβούλου κ. Νικ. Ραφαήλ, στο Δημ. Συμβούλιο που έγινε με θέμα το Κ.Ε.Λ., κρατώντας όπως πάντα την αντικειμενικοτητά μας, χωρίς περαιτέρω σχολιασμούς στα λεγόμενα των εκάστοτε ομιλητών.



 Έμαθα στην ζωή μου να λέω την αλήθεια και με τα μάτια και με το στόμα και ευχαριστώ τον κόσμο που με τιμάει τριάντα ολόκληρα χρόνια σαν υποψήφιο.

 Κύριε Δήμαρχε δεν δέχομαι έπ’ ουδενί να λες ότι κάνουμε φθηνοπολιτική. Έβγαλα ένα παλιό γυμνάσιο με μια κουκουβάγια. Αν φτάσεις ψηλά εγώ δεν θα πω όχι και θα πω και ένα μεγάλο συγγνώμη.

 Από τους εγγράμματους έχει μείνει η Ελλάδα πίσω.

 Συμφωνίες στη ζωή μου δεν έκανα ποτέ, ούτε είμαι φερέφωνο κανενός.

 Σας έκανα μια πρόταση, γιατί εσείς το είπατε, δεν έχουμε πρόταση. Μέσα στο αεροδρόμιο κύριοι!! Έχει δυο βιολογικούς τρίτου βαθμού. Τι κάνατε κύριε Δήμαρχε; Μη μου θυμίζετε άλλες εποχές, που ο κύριος Αλτιπαρμάκης, ο συμπαθέστατος φίλος, έπαιρνε μακαρόνια ληγμένα και γάλατα.
Σας είπα, η εισήγηση μου, η πρόταση, γιατί είπατε ότι δεν έχουμε πρόταση, σας είπα στο αεροδρόμιο και θα ήθελα προτού φύγουμε να κοιταχτούμε όλοι στα μάτια και πω στο φίλο μου στο Θανάση τον Μαργέτη, στις 21/12/2002 σε συνέντευξη, τι είχε πει; «Ολιγωρεί ο Δήμαρχος ο κύριος Θ. Τούντας.»

 Το καλό το άρωμα μπαίνει σε μικρό μπουκάλι, γι’ αυτό είναι ακριβό. Εσείς είπατε όχι στο ΚΕΛ στο Πλατύ Χωράφι. Μην μου πείτε όχι. Σας λέω, σας κοιτώ στα μάτια και λέω την αλήθεια. Δεν θα σας κουράσω, δεν μου αρέσουν οι εκθέσεις.

- Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι άκουσα τον κύριο Χρ. Μάρκου τον φίλο μου, και τον λέω φίλο γιατί αυτός που έπαψε δεν υπήρξε ποτέ. Αξιόλογα αυτά που είπατε κύριε Μάρκου. Βρήκατε ένα καλό παιδί να το βάλετε μπροστά. Βρήκατε ένα παιδί που έχει το θάρρος, το θράσος και την δύναμη να λέει δεν ξέρω, δεν μπορώ. Βοηθήστε τον. Ακούστε με λιγάκι. Γιατί αυτός σας έκανε αντιδημάρχους και δημάρχους.

Βρήκατε ένα παιδί που λέει την αλήθεια και θα μου επιτρέψεις, πρέπει να πάρει κεφάλια.

 Εγώ δεν διαβάζω εκθέσεις, ούτε τι θα κάνω θα μου πει καθένας. Είμαι ένα παιδί φτωχό με λάθη, αδυναμίες και ελαττώματα. Θα πρέπει αυτό το παιδί να το σεβαστούν μερικοί. Καταλάβατε; Σας το λέω ωμά γιατί είναι φίλος μου. Θα πρέπει κύριοι να τον σεβαστείτε. Αν δεν ήταν αυτός δεν θα ήσασταν τίποτα. Ούτε εγώ. Ψάχνατε να βρείτε αρχηγό…

 Σας ψήφισαν όλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και πήρατε πόσους ψήφους πήρατε. Έμενα δεν με αρέσουν ποτέ τα κηρύγματα. Μ’ αρέσει η εκκλησία από όλα τα μέρη, αλλά δεν μου αρέσει το κήρυγμα κύριε συνάδελφε έμενα. Καταλάβατε;

 Δεν μίλησε κανένας για το πάπλωμα. Κανένας δεν μίλησε.

 Ξέρετε που πετάνε πέτρες; Στα δέντρα που έχουν καρπούς. Αν το καταλάβατε δικαίωμα σας. Θα πω ένα μεγάλο συγγνώμη και θα σταματήσω.

 Κύριες και κύριοι συνάδελφοι ξέρετε ποιοι έγιναν ονόματα; Αυτοί που πήγαν φυλακή. Αν ο φίλος μου ο Χρήστος μπορεί να μπει φυλακή θα είναι άρχοντας. Κοίταξε κύριε Δήμαρχε, το όχι το λένε πάντα οι δυνατοί. Μην συμβιβάζεσαι με κανένα και θα σε γράψει η ιστορία. Δεν θα είσαι φερέφωνο κανενός. Πες όχι και θα κερδίσεις σε ό,τι αφορά τα λύματα. Τα πολιτικά πιστεύω σου τα ξέρω και τα δέχομαι. Δικαίωμα σου και καλά κανείς. Εγώ τα έχω αφήσει στο σπίτι μου. Δεν ξέρω αν μπορείς να τα αφήσεις εσύ. Δεν θα μπεις στο πετσί κανενός. Είτε από τη μια, είτε από την άλλη, Είσαι Δήμαρχος. Το έχεις καταλάβει και το ξέρεις. Πες όχι. Έχει κερδίσει. Τους άρχοντες τους έχουν βάλει στα χρήματα. Τους παλιούς, να μην παρεξηγηθώ και να μην λέω αλλά αντί άλλων. Τους έχουν βάλει στα χρήματα, που κάποτε τους έκλεισαν στη φυλακή. Από σας εξαρτάται κύριε Δήμαρχε.



-Μετά από εντάσεις και βλέποντας την στάση του Δημάρχου αποχωρώντας δήλωσε:



                                                                         …Δήμαρχε λυπάμαι είσαι Βάζο σε Βεράντα!!!



1 σχόλια:

Γ.ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ είπε...

O Νίκος μίλησε σωστά.
Η άριστη λύση είναι το αεροδρόμιο, με όλες τις τεχνικές προδιαγραφές και δωρεάν.
Οτιδήποτε άλλο είναι τουλάχιστον περίεργο.
Πρέπει και να παλέψει τη θέση του΄.

Που θα τη βρείτε

Η Φωτό Μου
Μηνιαία Τοπική Εφημερίδα
Διανέμεται στους εξής Δήμους: Αρτέμιδας, Σπάτων, Ραφήνας
Προβολή πλήρους προφίλ

Πρωτοσέλιδα